1.
Інтерактивна сторона спілкування – це умовне поняття, яке включає
характеристику компонентів, пов’язаних з взаємодією в ньому людей, а також
організацією їхньої спільної роботи. Її вивчає галузь в соціальній психології, яка
займається соціально-психологічним аналізом. Йдеться про «символічному інтерактизму»,
засновником якого був Мід.
перше, типологію взаємодії в спілкуванні можна розділити на два основних
види – конкуренція і кооперація. Перший має на увазі, що люди будуть ставити
свої інтереси вище всього, другий же – прагнути до загальних цілей.
друге, інтерактивна сторона спілкування включає в себе наявність
громадського контролю. Він здійснюється за рахунок системи соціальних зразків і
норм, які прийняті в даному суспільстві. Вони регламентують всі соціальні
взаємини і взаємодії.
третє, кожна людина повинна орієнтуватися на ці норми і співвіднести свої
дії з ними. Далі він буде відбирати необхідні, правильні і ті, які регулюють
взаємини з іншими людьми.
четверте, інтерактивна сторона спілкування включає в себе ту систему ролей,
які виконує кожна людина при взаємодії вдома, на роботі, з друзями і близькими.
Дуже часто вони стикаються між собою, тому що доводиться розставляти
пріоритети. У результаті дуже часто виникають конфлікти.
Немає коментарів:
Дописати коментар